Source Essentielle L’Oréal Professionnel to gama skomponowana z 80-100% wysokiej jakości, naturalnie pozyskiwanych składników. Source Essentielle jest pierwszą profesjonalną linią produktów do pielęgnacji włosów, która może być wielokrotnie napełniana w salonie.
Source Essentielle zostało stworzone jako wzór zrównoważonej innowacji i konsumpcji.
Laboratoria L’Oréal, tworząc Source Essentielle, musiały zmierzyć się z podwójnym wyzwaniem. Ich ambicją było połączenie nie tylko naturalności i wydajności, ale również inkluzja botanicznych elementów, które są na stałe zanurzone w formule. Source Essentielle jest gamą przeznaczoną do profesjonalnego użytku w salonie fryzjerskim oraz codziennej pielęgnacji włosów w domu. Składa się z 4 gam – każda została stworzona po to, aby odpowiedzieć na indywidualne potrzeby włosów naszych konsumentów.
Source Essentielle Daily to kosmetyki do codziennego stosowania dla włosów normalnych i cienkich. Linia Nourishing to produkty polecane dla osób ze z włosami suchymi i uwrażliwionymi. Source Essentielle Delicate stworzono z myślą o osobach o wrażliwej skórze głowy, natomiast Radiance dla posiadaczek wosów farbowanych.
Source Essentielle to nie tylko wegański produkt pochodzenia naturalnego. To także eko-design, który wywiera minimalny wpływ na środowisko i pozwala konsumentom na świadomą konsumpcję dzięki możliwości ponownego uzupełnienia buteleczki szamponem w salonie fryzjerskim.
INTELIGENTNE OPAKOWANIA
Projektowanie w duchu zrównoważonej innowacji w Source Essentielle jest widoczne w każdym aspekcie: zaczynając od pakowania, a kończąc na merchandisingu. Opakowania nieprzypadkowo formą przypominają sześcian, ponieważ umożliwia to zawarcie maksymalnej ilości produktu w minimalnej ilości plastiku. Taki kształt oznacza też, że produkty mogą do siebie idealnie przylegać i tym samym optymalizować przestrzeń na paletach, w transporcie oraz ekspozycji na witrynie. Co więcej, ta rozsądna ekspozycja w salonie jest na tyle widoczna, że pozwala zmniejszyć produkcję drukowanych materiałów reklamowych.
TRANSPARENTNOŚĆ SKŁADU PRODUKTU
Aby wesprzeć kobiety w jeszcze odpowiedzialniejszej i świadomej konsumpcji, L’Oréal Professionnel komunikuje na opakowaniach zarówno pochodzenie, jak i działanie poszczególnych składników produktów. Na czym jeszcze polega ta jawność informacji? Dla przykładu, na szamponie do suchych włosów producent deklaruje zawartość 96% produktów pochodzenia naturalnego, jak również 4% składników syntetycznych, które są niezbędne, gdyż gwarantują profesjonalną jakość i wrażenia sensoryczne (moc pienienia się, wygodne spłukiwanie). Dzięki przejrzystej komunikacji Source Essentielle potrafi sprostać oczekiwaniom konsumentek – aż 29% kobiet przyznaje, że często zwraca uwagę na skład produktów kosmetycznych.
SHAMPOO BAR
Source Essentielle umożliwia klientom ponowne uzupełnienie buteleczki z szamponem bezpośrednio w salonie fryzjerskim w Shampoo bar. Tę samą buteleczkę można napełnić do 3 razy, zaś specjalne oznaczenia na opakowaniu szamponu umożliwiają transparentną komunikację produktów. Dzięki tej innowacji redukujemy zużycie plastiku o 30%. To ważny krok w rozwoju marki L’Oréal Professionnel i znak, że zmierzamy w kierunku bardziej zrównoważonej konsumpcji w salonach.
Więcej na: http://www.lorealprofessionnel.pl/pielegnacja-wlosow/source-essentielle
Więcej artykułów w katargorii Nowości